Mecanismul este varianta 17 rubine incabloc . Cum a spus si Alex Clej , nu este important ce tip de mecanism este in situatia in care mecanismul functioneaza . Daca este axul balans rupt , atunci este important sa stiti ca trebuie sa comandati un ax pentru antisocul tip incabloc , pentru ca este diferit fata de axul fara antisoc . In rest , pentru coronita este identic axul (shtanga ) atit ca si grosime cit si la pasul filetului (in situatia in care axul existent in ceas este original ).Daca are suficient filet, chiar daca este rupt, exista coronita cu o prelungire ceva mai lunga , in asa fel incit sa se potriveasca (daca nu , se poate ajusta ) .Cadranul poate sa fie diferit (si sigur este !) fata de cel de pe eBay , pentru ca al dvs este mai mare ca si diametru . Va scriu acest lucru pentru ca si eu am avut doua exemplare (si mai am insa alt calibru , 89 ) care sint diferite . Cadranul cu care este echipat ceasul dvs , este original . Problema acestor tipuri de ceasuri a fost o calitate relativ slaba a vopselurilor folosite atit la inscriptionarea cadranului (acel scris de pe cadran ) cit si a fondului pe care este scris . Daca ceasul a avut vreodata geamul crapat/fisurat iar proprietarul l-a folosit o vreme asa , praful cit si schimbarile de temperatura la care a fost supus ceasul , au afectat de cele mai multe ori cadranul . De asemenea si umezeala , nu neaparat pentru ca a fost introdus in apa ceasul , dar suficient o aburire urmata de folosirea ceasului fara sa fie desfacut , uscat si refacuta etanseitatea carcasei , au dus la o deteriorare rapida a cadranului . Acest lucru nu este valabil la ceasul dvs, pentru ca arata bine cadranul , desi se vad urme de imbatrinire a culorii folosite pe fond . Scriu asta , doar dupa examinarea pozei postate de dvs. Un examen mai atent , cu o lupa , probabil o sa scoata la iveala nu doar urmele pastrarii indelungate sub razele solare , ci si (posibil ) usoare urme de coroziune...datorate evident acelei umezeli patrunse probabil pe la coronita lipsa (cine stie de citi ani este lipsa ! ). Urmele de pe carcasa , ma fac sa cred ca ceasul a fost desfacut cu diverse scule necorespunzatoare , si mai ales de persoane neglijente (ca sa nu scriu altfel ). Acele urme sint atit la fanta existenta pentru capacul din spate (acces la mecanism...oare de ce ?) cit si la rama geamului ...probabil schimbata cindva , de-a lungul anilor . Desi nici eu nu sint un adept al polisarii carcasei , daca doriti si sa purtati acest ceas , va pot spune ca schimbarea datorata polisarii este radicala . In sensul ca , veti avea o carcasa impecabila (asta in masura in care se pot scoate absolut toate zgirieturile destul de profunde...) , iar materialul carcasei este unul de foarte buna calitate . La final este doar o chestiune psihologica faptul ca este polisat, pentru ca nu aveti ginduri de vinzare . Oricum , acele zgirieturi chiar arata rau pe acest ceas valoros . Rezultate mai putin spectaculoase vis-a-vis de polisare se obtin pe carcase din alt material decit acest otel pe care-l are ceasul dvs.
_________________ ,,Daca ne-am putea vinde EXPERIENTA , la pretul care ne-a costat , am fi cu totii MILIONARI " -Abigail Van Buren ,,Investitia in cunoastere are cea mai buna dobinda "
|