Curiozitatea zilei:
Un ceas de bord Junghans necunoscut. Initialele DRP u AP ang semnifica patent al Reichului si patentat in strainatate (tari anglo-saxone).
Cadranul mic superior e al secundarului cu posibilitate de resetare la 0, cadranul mic drept e pentru un al doilea fus orar, iar cadranul stang e un numarator de ore.
Neobisnuit e afisajul de la 1 la 24, carcasa din aluminiu fara garnitura de etansare si numaratorul de 120 de ore.
Fara a avea o informatie certa (ceasul nu figureaza in literatura consultata si insusi Konrad Knirim expertul numarul 1 in ceasuri militare europene mi-a comunicat ca nu a mai vazut un asemenea ceas), inclin totusi sa cred ca e un ceas de bord al unui Zeppelin. Carcasa de aluminiu ( neantalnita la ceasurile ptr. avioane) absenta garniturilor de etansare (semn ca nu a fost gandit ptr expuneri la fluctuatii mari de presiune) afisajul cu al doilea fus orar si numaratorul de ore (un zbor transatlantic dura intre 3 si 4 zile) le consider sugestive.
M-as bucura insa pentru alte opinii/comentarii.