Alex, ca intotdeauna esti uluitor!
Felicitari pentru achizitie si pentru initiative acesta.
Despre obiecte iti prezint opinia mea:
- ce mi-a atras atentia si m-a cucerit din prima a fost bucata de metal gradata. M-a dus gandul imediat dupa ce am citit TRUE COURSE si VAR EAST ca este un calculator de navigatie. Am vaslit pe internet si am identificat aceasta:"Navigational Computor computer Mk iii"
https://www.worthpoint.com/worthopedia/ ... 1779434111 https://www.worthpoint.com/worthopedia/ ... -454206197 E limpede ca a fost folosita de un navigator sau un non-flying pilot si, sincer sa fiu, chiar m-am simtit un pic emotionat cand am vazut un instrument de calcul folosit de navigatori care au zburat in alte vremuri. Eu lucrez cu "Jeppesen CR-3 Circular Flight Computer".
- o prinderea in lacatul de siguranta al unei chingi de parasuta sau de la centrura de siguranta;
- o brida pt fixare conducte sau acrosaje;
- capete metalice de imbinare de la conducte de flexibile pt.combustibil. Ar putea fi si de la instalatia hidraulica, dar, fiind folosite presiuni mai mari la actionari, cred ca erau conducte metalice. Pt identificare mai precisa trebuie desfacute piulitele si vazut cum era facuta solutia tehnica de etansare(daca era capat de conducta de cauciuc era sertizata direct pe capatul conductei iar daca era conducta metalica ar iutea fi vreo ruptura sau asa-numita "fusta" care se fixa pe capat apoi se etansa prin stangere);
- capatul de actionare al unui robinet, sau tija de deblocare pt tun sau alt armament;
- un element din ceva ce ar putea fi un aparat pneumatic, sau rotative. trebuie desfacut si lasata fantezia tehnica sa gaseasca o solutie.
Pt identificarea avionului….ar trebui niste seriale de la echipamente mai"serioase"(motoare, aparate de navigatie, control funtionare motor, pompe etc) care sa fie notate in livretul avionului.
Avand numarul avionului rezulta echipajul din ultimul zbor.
Bafta multa si astept cu deosebit interes continuarea.