Va Rog Mult Ajutatima
-
andrei_bacau_88
Va Rog Mult Ajutatima
Buna ziua.As incepe prin a va spune in primul rand ca sunt un incepator si necunoscator in acest subiect
si am nevoie de niste sfaturi. Vreau sa imi achizitionez un ceas,ce as vrea la ceas nu stiu sa va spun prea multe...sa fie automatic sau Chronograph...nu cunosc care e mai bun...curea sau bratara...nu mar interesa prea mult asta pentru ca imi plac ambele,despre geam am inteles ca alea de safir sunt bune dar si foarte scumpe deci daca e din cristal mineral nu ma deranjeaza,rezistent la apa si socuri daca sar putea si cel mai important sa fie rezistent.Am un buget de 400 de lei,poate as depasi putin dar nu mai mult de 500.Va rog mult daca puteti sa ma ajutati si pe mine si va multumesc anticipat
Re: Va Rog Mult Ajutatima
Salut si bun venit pe forum.
In primul rand nu exista distinctia „automatic sau cronograf“. In functie de mecanism, ceasurile pot fi quartz (cu baterie), cu armare manuala sau automatic (se armeaza de la miscarea mainii, cand este purtat). Termenul de cronograf desemneaza un ceas care poate cronometra o durata de timp (sunt ceasuri cu mai multe cadrane si, cel mai adesea, cu trei butoane). Cronograful poate fi si quartz, si automatic.
In bugetul alocat optiunile sunt relativ putine in materie de mecanism. Vei gasi cel mai probabil ceasuri japoneze, mai multe modele quartz, dar si cateva automatice (vezi Seiko 5, Orient Tri Star). Cu putin efort s-ar gasi si ceva ceasuri elvetiene, germane, rusesti, dar pe acest palier foarte probabil un ceas japonez va fi mai bun ca raport calitate/pret.