Emil68 scrie:
Eu consider ca este interesant din doua puncte de vedere:
1. Istoric: acest model de ceas pentru piloti e facut inainte de 2000, cand Revue Thommen a fost aproape de faliment si a cedat licenta de productie a ceasurilor proprii catre Grovana.
2. Tehnic: mecanismul e un ETA 2836-2 cu 25 jewels modificat “in house” cu un “date hand”, cu “Etachron fine-timing device”, realizat in stil “Cotes de Geneve” , incabloc-shock protection, tritium aplicat pe aratatoare si indicii orari, safir dublu tratat antireflexie, WR 100m, vârful rosu “pointer date” este vizibil chiar si atunci cand este “călcat” de minutar, un cadran extrem de lizibil.
Informativ: a fost realizat in 3 categorii de dimensiuni: small (33mm), medium (36mm), large (38mm). Acesta este varianta “medium”, iar pretul initial pe piata a fost 850€. A fost luat de la Galt, care pentru mine personal reprezinta un “trusted seller”.
Sper ca sunt suficiente argumentele...
Pe mine nu m-ati convins, dar nu asta e ideea.
Probabil ca pentru multi alti forumisti ceasul este interesant - si asta e important.
Pentru mine si Nic nu este un ceas interesant, dar asta e mai putin important!