Sfat achizitie ceas pentru un incepator.

Sfaturi, intrebari, cu privire la viitoarele achizitii orologere.
tixmich

Sfat achizitie ceas pentru un incepator.

Mesaj de tixmich »

Dupa cum spune si titlul sunt incepator in materie de ceasuri dar m-a prins "microbul" sa zic asa;

Doresc pe viitor sa invat cat mai multe despre acest domeniu, dar pana atunci am nevoie de un sfat din partea voastra pentru achizitia unui ceas care sa il pot purta zi de zi dar si la un eveniment mai special alaturi de o tinuta mai eleganta.
Bugetul pana in 1000 lei.

Dupa cateva cautari am selectat 6 modele dar toate le-am ales pentru designul lor si nu pentru performanta deoarece nu inteleg toti termenii in acest sens.

Cele 6 modele sunt:

-Bulova Men's Watch 96B140

Imagine

-Casio General Men's Watches Edifice EF-547D-7A1VDF - WW

Imagine

-Festina Men's F164882 Silver

Imagine

-Fossil Jr1265 Jake Mens Watch

Imagine

-Seiko Men's SNAB19

Imagine

-Seiko Men's SNT001

Imagine

Ce model ati alege in functie de brand/performanta/design si alte criterii de care trebuie sa ti cont cand cumperi un ceas?
Sincer sa fiu modelul Festina imi place cel mai mult din cele 6 ceasuri dar astept si alte propuneri.
zaytsuca

Re: Sfat achizitie ceas pentru un incepator.

Mesaj de zaytsuca »

Seiko oricand in detrimentul celorlalte, numai ca s-ar putea sa treaca de 1000 lei.
Spuma asta-nveninata, asta plebe, ast gunoi,
S-ajunga-a fi stapana si pe tara si pe noi.
Ideea de Dumnezeu este o noţiune fundamentală fără de care ştiinţa cade în absurd.
N. Paulescu
Imagine
vasi.utziu

Mesaj de vasi.utziu »

Singurul care se preteaza cat de cat la o tinuta mai eleganta e ultimul Seiko...personal nu imi place,as alege Seiko-ul cu cronograf si alarma,dar,cum s-a mai spus,s-ar putea sa sara de 1000 de lei...Nu te grabi,oferte sant cu carul...si elimina Fossil-ul din lista,neaparat :lol:
Zar

Mesaj de Zar »