CaiusD scrie:
Multumesc pentru implicare si sugestii! Am achizitionat, intr-un final, Hamiltonul Jazzmaster Maestro Small Second, in special la insistentele sotiei mele. Ati avut dreptate, referitor la bratara in doua tonuri. Aspectul este ciudat...
Ma confrunt insa, cu o alta problema: ceasul are o mica ,,defectiune" legata de aspect. La un timp indelungat de la achizitie i-am facut o fotografie cadranului. Am constatat cu surprindere ca lipseste o mica parte din litera ,,S" din logo-ul Swiss Made. Cu ochiul liber e i observabila finisarea incorecta a literei, dar pentru mine e deranjant.Nu am purtat deloc ceasul. Am trimis un mail la B&B Collection in care mi-am exprimat incertitudinea legata de originalitatea ceasului si mi-au spus sa duc ceasul la magazin pentru a-l trimite in service. Vanzatoarea nu l-a primit, pe motiv ca achizitionat la reducere. Un sfat, va rog! Multumesc!
Daca ceasul are garantie, vorbeste cu cei de la garantie sa le trimiti ceasul cu curierul!
La achizitia ceasului trebuia sa primesti un card de garantie internationala. Eu de vinerea neagra am cumparat 2 ceasuri 1 Certina care a venit cu certificat de garantie si 1 Orient care a venit fara certificat. Am sunat la serviciu clienti si mi l-au trimis in plic prin curier fara nici o plata.
Dar cu garantia la BB exista o problema semnalizata de uni pe acest forum, care au primit ceasul mai stricat decit a fost!