Ceasornicar.ro

Totul despre ceasuri !
Acum este 29 Mar 2024, 15:34

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Reguli forum


In aceasta arie se pun intrebari, probleme, exclusiv adresate ceasornicarului. Pentru sfaturi cu privire la cumpararea unor ceasuri postati in sectiunea dedicata!



Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 5 mesaje ] 
Autor Mesaj
MesajScris: 22 Dec 2020, 19:33 
Neconectat

Membru din: 22 Dec 2020, 19:15
Mesaje: 2
Buna ziua,

Sunt incepator, asa ca sper sa nu supar pe nimeni cu o intrebare atat de simpla.

De unde se pot cumpara cristale pentru ceasuri?
Sunt interesat sa schimb, acasa, cristalele la cateva din ceasurile din colectia mea si nu prea am gasit nimic pe site-uri de la noi, asa ca m-am gandit sa intreb aici.
In principiu nu am nevoie de nimic sofisticat, am de inlocuit cristale minerale drepte, dar ar fi interesant de stiut daca se gasesc si cristale din safir, asta pentru viitor.

Presupun ca exista site-uri specializate in afara.
Dumneavoastra de unde comandati de obicei?

Multumesc frumos,
Nicolae


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 22 Dec 2020, 19:39 
Neconectat
Moderator
Avatar utilizator

Membru din: 08 Ian 2009, 21:55
Mesaje: 6392
Localitate: petrosani
Comandam de la ceasornicar. El stie sa le monteze si in cazul in care nu se potrivesc are altele...:) E mult mai ieftin .

_________________
,,Daca ne-am putea vinde EXPERIENTA , la pretul care ne-a costat , am fi cu totii MILIONARI "
-Abigail Van Buren
,,Investitia in cunoastere are cea mai buna dobinda "


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 23 Dec 2020, 19:20 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 02 Ian 2008, 17:51
Mesaje: 3107
nicu86 scrie:
...
Dumneavoastra de unde comandati de obicei?

Multumesc frumos,
Nicolae

Am fost confuz citind ''cristale pentru ceasuri'', nu am facut conexiunea cu sticla/geamul - cuvantul cu care eram/sunt obisnuit...