dynkysei scrie:
Ce mecanism are acest ceas si unde se poate vedea?(mecanismul) Cit de performant este acest mecanism si ceasul in general,care se invirte in jurul a 300 de Euro pe piata?Va multumesc.
Nu cred ca e prea clar descris despre ce anume este vorba in acest topic ...
Daca te referi la ceasuri Citizen cu ceea ce este descris in general ca fiind calibrul 2100 (in realitate strict tehnic calibrul este E210) - sunt o serie de ceasuri foarte reusite si destul de neobisnuite prin faptul ca partea de cronograf este oarecum 'clasic mecanic' stil 'column wheel' (dar fara 'clutch') - au mai existat niste 'mecaquartz' similare pe vremuri de la firme mult, mult mai scumpe dar in rest toate cronografele quartz au un design mai eficient constructiv fara asa multe parti mecanice.
Cu acest calibru sunt 2 sub-categorii de ceasuri produse dar care au EXACT acelasi mecanism (E210) - cele cu un pret mai bun pentru piata americana si ceva Asia pot fi gasite cu un pic de rabdare pe la 300-400$ (model gen AV0031-59E) dar au cristal mineral (iar modelele din titan -oricum un pic mai scumpe- nu sunt extraordinar de rezistente la zgarieturi); exista insa si cateva modele (gen PMZ56-2851) considerabil mai scumpe produse in special pentru piata din Japonia si care au safir si duratect Ti, dar nu cred sa fi vazut preturi sub 700-800$ ...
Pentru zona de pret inalta exista mai nou si o alternativa chiar mai interesanta - calibrul 2600 (E260 de fapt) - care este cam acelasi calibru mecanic dar cu un 'firmware' ce afiseaza in loc de 'power reserve' o a doua zona de timp - si care calibru poate fi gasit cu safir in noua colectie 'Citizen Signature' -
http://www.citizen-signature.com/#/collection/Trebuie insa remarcat ca Citizen US este rau afectat de marketing si produc tot felul de declaratii neobisnuite - primele serii de 2100 (si probabil si 2600) probabil au fost asamblate in proportie suficient de mare manual, insa in mod cert productia maricica de 2100 care se gaseste peste tot prin US si Asia nu cred sa fi fost chiar la fel.
In afara de asta si la 2100 si 2600 Citizen foloseste termenul FLYBACK - care insa in realitate inseamna altceva, deci iarasi aberatii de marketing ...