Salutare si bine v-am gasit,
In data de 13.11.2021, am achizitionat din magazinul Splend'or VIVO Constanta, un ceas CERTINA DS PRINCE CHRONO. A doua zi, pe data de 14.11.2021, in cursul serii, am observat ca una din functiile ceasului nu merge in parametri, si anume cronograful ramane blocat (de cele mai multe ori la minutul doi, dar si la minutul cinci/sase, din cate am putut sa il testez pana la acel moment). Sper ca m-am exprimat corect, nu sunt un cunoscator de ceasuri, am mai avut doar un Tissot automatic si imi doream foarte mult si acest model de Certina, insa am fost total dezamagit.
Am testat aceasta functie in repetate randuri, rezultatul fiind acelasi - de cele mai multe ori se blocheaza la minutul doi, sau la minutul sase. Total dezamagit de aceasta situatie, mi-am spus ca este absolut inacceptabil pentru o asemenea marca si un produs nou. Fiindu-mi clar ca am cumparat un ceas cu o defectiune din fabrica, luni dimineata am sunat la magazinul de unde l-am cumparat (Splend'or VIVO Constanta) si am solicitat inlocuirea produsului, cu unul nou, comunicandu-le celor de acolo ca nu sunt de acord ca asupra produsului sa se intervina in garantie, deoarece este un produs abia achizitionat si este clar ca a venit cu un defect din fabrica.
Doamna de la Splend'or VIVO Constanta mi-a comunicat ca produsul nu se poate inlocui cu unul nou, identic, deoarece a fost achizitionat la promotie (???) dar ca pot merge sa discut la magazinul Splend'or din Braila Mall (eu fiind din Braila).
In aceeasi zi, luni, 15.11.2021, in jurul orelor 11, m-am prezentat la Splend'or Braila Mall, cu ceasul, bonul fiscal si certificatul de garantie. Doamnele de la receptie au intocmit un proces verbal (nefiind interesate sa constate si defectul reclamat, doar la insistentele mele au aruncat un ochi sa vada despre ce e vorba) mi-au inmanat un exemplar (in care au mentionat problema reclamata, si anume, citez: "nu functioneaza cronograful. clientul doreste inlocuirea produsului) urmand ca produsul sa fie trimis la Bucuresti, pentru constatare defectiune reclamata.
Am solicitat, pe aceasta cale, inlocuirea acestui produs cu unul nou, identic. Nu am fost de acord si le-am comunicat ca nu accept ca asupra produsului reclamat sa se intervina in garantie, deoarece este clar ca am cumparat un ceas cu un defect de fabricatie. Nu am dorit sa mi se returneze contravalorea produsului, ci am solicitat inlocuirea acestuia cu unul nou, acelasi model -- CERTINA DS PRINCE CHRONO. In data de 15.11.2021, am transmis si un mail celor de la B&B Collection S.R.L., la adresele pe care le-am gasit pe site-ul acestora, in care le-am prezentat mai pe larg problema reclamata.
In data de 23.11.2021, 10:33 AM, am primit mail din partea celor de la Service Dorobanti, Bucuresti, (Unitate Service autorizata de producatorul ceasurilor CERTINA), raspunsul acestora fiind ca, citez: "Ceasul a fost verificat si nu s-a constatat deficienta reclamata." Am fost absolut socat de acest raspuns si le-am trimis inapoi un mail, in care am atasat un fragment de video (video facut chiar inainte de a preda ceasul pentru trimitere in service) in care se putea observa cat se poate de clar ca problema sesizata de mine este cat se poate de reala si ca produsul respectiv nu functioneaza in parametri, ca minutarul cronografului ramane blocat. Le-am cerut lamuriri suplimentare, si anume cum este posibil sau cum au verificat produsul si cum au ajuns la concluzia ca acesta functioneaza in parametri, cand este cat se poate de clar ca problema reclamata este una reala si ca le-am si demonstrat acest lucru.
Cei de la service nu mi-au mai raspuns, astfel incat, ieri, am facut sesizare catre ANPC.
Acum, intrebarea mea este: ati mai intalnit situatii de genul acesta, si daca da, cum au fost rezolvate? Astazi am primit mesaj de la Splend'or ca a sosit ceasul din service, sa merg sa il ridic. Ce ma sfatuiti? Eu unul am impresia ca cei de la service au tratat foarte superficial problema reclamata, odata ce raspunsul lor a fost ca problema nici macar nu exista.
Imi cer scuze daca am scris prea mult, insa am incercat sa explic lucrurile exact asa cum s-au intamplat. Daca nu am postat unde trebuie, imi cer scuze si rog a fi mutat.
Va multumesc!
|