nicola56 scrie:
Buna seara tuturor. Va prezint mica mea colectie de ceasuri, despre care nu stiu
prea multe dar cu ajutorul dv-stra si al saitului "Ceasornicar.ro am sa-mi imbogatesc
cunostintele si totodata...
BUZUNARELE, nu-i asa? In primul rand e vorba de malai, colectia
ca colectia - pitacu' sa iasa...
Personal admir la dumneata rabdarea glazurata de "Toata stima!", "Stima si respect!", "Va multumesc!" si alte politeturi sub umbrela carora iti urmezi consecvent interesul. "Va rog sa ma iertati dac-am gresit...", "Am multe de invatat de la voi...", "Accept criticile voastre!" (mai ales asta ma da gata
) si alte bla-bla-uri care trebuie sa recunoastem, sunt alt tip de marketing fata de cel cotidian, specific samsarilor de ceasuri
de ici sau de dincolo.
Am citit ieri cu o reala placere descrierea infiintarii unui brand, prezentata cu doxa informatica de catre colegul impala. Un samsar si el, ca si matale. Oare?
Am folosit intentionat cuvantul "samsar" pentru ca perceptia lui pare/este peiorativa. Dar sunt alte aspecte mai putin vizibile care modifica fundamental intelesul negativ al acestui cuvant, pe care el le poseda - pe cand dumneata, inca nu.
Sa nu te superi pe mine (de fapt, stiu ca nu o vei face - asta e punctul forte in ochii mei pentru care te apreciez) si te asigur de tot respectul meu, toata stima, tot respectul, toata stima, tot respec..., toata sti..., tot..., toata...