Ceasornicar.ro

Totul despre ceasuri !
Acum este 19 Apr 2024, 08:26

Ora este UTC + 2 [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 18 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul
Autor Mesaj
MesajScris: 25 Dec 2018, 10:20 
Neconectat

Membru din: 17 Noi 2018, 00:28
Mesaje: 107
Localitate: Bucuresti
Din dorința de a întreține un Atlantic Worldmaster GMT in noiembrie am l-am lasat in service la Unirea in stare perfecta de functionare cu scopul doar de a face o revizie generala, ceasul avand peste 10 ani de functionare. Mi s-a spus ca dureaza maxim 30 de zile. După cele 30 de zile am cerut informatii, pe mail, despre ceas si mi s-a spus ca este gata cel tarziu la sfarsitul saptamanii ( vineri 21 dec). Am sunat vineri si mi s-a spus ca sa trec luni ( 24 dec ) sa ridic ceasul oricand dupa ora 10. M-am prezentat la ora 11 si , dupa ce mi-am pierdut vremea 30 min la coada , am aflat ca dupa ora 14 soseste ceasornicarul care avea ceasul meu inchis in dulap :shock: In final ma duc sau iau ceasul si constat ca cupa 40 de zile de revizie nu mai pot schimba data si indicatorul orar pt cel de-al doilea fus orar ( asta dupa o revizie generala la unicul service Atlantic acreditat). Concluzia o trageți singuri despre ce înseamnă sa vinzi ceasuri la snop, sa nu poți face fata la service si sa ai ceasornicari ucenici care invata meseria pe mecanismele clientilor. Întreb specialiștii și ceasornicarii de pe acest forum care respecta meseria asta : ați fi avut tupeul și conștiința sa dati unui client un ceas după o revizie generală, ținând ceasul 40 de zile, știind ca in poziția intermediara a coroanei, unde se reglează data și orarul secundar, nu mai funcționează in condițiile in care l-am predat in stare perfecta ? Cred și sper ca nu ! Ceasornicarul sau mai bine zis lăcătușul care a avut ceasul in lucru ar trebui sa se lase și sa intre in pământ de rușine. Am semnalat problema și la Atlantic care le-a acordat increderea. Va dati seama ca atunci când a înapoiat ceasul știa de problema ! Inteleg aglomerația de sărbători , oboseala etc dar spui frumos :nu e gata ne cerem scuze mai durează 5 zile sau nu Ma pricep ,nu ma bag ,luați ceasul înapoi. Dar de luat banii au luat ca nu va închipuiți ca a fost gratis . :evil: . Rușine B&B .


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 25 Dec 2018, 12:02 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 02 Ian 2008, 17:51
Mesaje: 3107
B&B-ul nu e bun decat de vandut ceasuri. In privinta mentenantei/servisarii, de evitat.
Necazul este ca in perioada garantiei poti avea ghinionul sa trebuiasca sa apelezi la serviciile lor.
In situatia prezentata mai sus - rusine lor!

_________________
" Pai nu ti-am spus ca n-am? Ce sa-ti fac eu daca n-am? De unde sa dau? N-am!"


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 25 Dec 2018, 12:11 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 21 Sep 2009, 19:28
Mesaje: 3258
De curiozitate, cat a costat aceasta revizie?


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 25 Dec 2018, 12:51 
Neconectat

Membru din: 22 Noi 2016, 21:34
Mesaje: 525
Localitate: Focsani
Cu greu mai gasim servicii de calitate, in orice domeniu. Ne ghidam dupa: imbogatire rapida, bani din nimic, servicii zero, dar ingamfare maxima. Am dus si eu un diver vintage ieftin in cartier pt revizie si mi-a schimbat coronita originala cu garnitura, cu una normala, oversize iar ceasul, nu mai functioneaza.
Totul merge pe teapa, spaga si rromanisme. Toti sunt experti, in cautarea fraierului perfect. Daca ajungi sa-ti cumperi masina noua de la reprezentanta si ea de fapt sa fie o cazatura din germania, ne dam seama de starea in care am ajuns. Culmineaza cu idiotul care a comandat baterie la fabrica Rolex. Cat tupeu...

_________________
I lost faith in humanity.


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 25 Dec 2018, 13:01 
Neconectat

Membru din: 20 Aug 2012, 20:57
Mesaje: 3135
Localitate: Dublin
Citat:
In final ma duc sau iau ceasul si constat ca cupa 40 de zile de revizie nu mai pot schimba data si indicatorul orar pt cel de-al doilea fus orar


Si.....ce ai facut....l-ai luat asa cum era sau l-ai dat inapoi cerand sa fie remediata problema?
BTW1.....2892 cu modul (presupun) nu e tocmai simplu de servisat dar sunt convins ca te vor rezolva
pana la urma daca insisti ferm dar politicos......acuma.....ca tot ai platit....
BTW2.....de Claudiu Burlan....desi e cam tarziu pentru asta(!)...ai auzit?

Citat:
In privinta mentenantei/servisarii, de evitat.
Necazul este ca in perioada garantiei poti avea ghinionul sa trebuiasca sa apelezi la serviciile lor.


@catalin: dragule, cu cate ceasuri in garantie ai fost la service-ul B&B Unirea? In cate situatii ai fost nemultumit de
prestatia lor? 8) Ai?

_________________
"If you wear what you love, you've made a good choice!"
"Cand am plecat, v-am lasat saraci si prosti! Cand m-am intors v-am gasit si mai saraci si mai prosti!"
(C. Brancusi)


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 25 Dec 2018, 13:35 
Neconectat

Membru din: 17 Noi 2018, 00:28
Mesaje: 107
Localitate: Bucuresti
Revizie 400 Ron. Cand l-am luat ( ieri) m-am uitat am tras coroana in pozitia 2 am rotit, totul parea ok , limbile si secundarul suprapuse exact la ora 12 deci nimic ingrijorator...Bucuros ca in sfarsit ceasul e din nou la mine. La pozitia intermediara sa umblu atunci, pe loc, chiar nu m-am gandit .. :roll: .. Abia acasa am observat ca se schimba f greu cu rateuri, plin de draci dupa toate amanarile si colac peste pupaza si asta. Era deja ora 18 si inchideau. Ma duc maine din nou...evident. Urmeaza ANPC daca nu imi dau banii inapoi...asa mi se pare corect la cum au prestat , l-au mai tinut si o gramada de timp. Eu nu am spus ca nu o fi greu dar esti ceasornicar e meseria lui...nu eu am ales-o...si daca tot o faci te respecti pe tine ca meserias.
M-am dus la ei ca dehhh am zis ca sunt reprezentantii Atlantic in RO.... bine ca am garantie la lucrare 6 luni. Asta e... dar nu ma asteptam . Am mai dus in oct un Atlantic seacrest la ei si a fost ok... dar nu stiu daca am avut atunci noroc sau acum ghinion.. :D


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 25 Dec 2018, 13:45 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 02 Ian 2008, 17:51
Mesaje: 3107
valentin1234 scrie:
...
@catalin: dragule, cu cate ceasuri in garantie ai fost la service-ul B&B Unirea? In cate situatii ai fost nemultumit de
prestatia lor? 8) Ai?

''Ai''de lasa-ma :lol: !
De parca nu abunda forumul asta de astfel de experiente :oops: ! Ce, trebuie sa o patesc si eu :evil: ?!
Dar ca sa iti raspund oarecum: cred ca am doar un ceas cumparat de la sus-pomenita de rusine taraba si nu am avut nevoie sa ajung la mana lor (intamplator). Insa am alte ceasuri cumparate din alte parti/directii/tarabe si cumva a trebuit/trebuie sa ajung la cineva sa le faca mici corecturi. Tarabe in-side sau out-side, ceea ce arata ca nu doar ce se gaseste in Romania este de calitate discutabila. Pur si simplu se face rabat de la calitate de catre mai toti producatorii indiferent de spatiul unde ajunge sa se vinde produsul (unii considera ca doar in Ro se intampla asta - fals).
Dar bine s-a spus de catre colegi (inclusiv tu): totul se face cam hei-rupist si tinta este sa iti ia banul din buzunar contra unor servicii minime si/sau de proasta calitate. Valabil atat pentru producatori cat si pentru cei ce repara, fie ceasuri sau altceva.
LE: grav este ca se intampla si la nume ''sonore''.

_________________
" Pai nu ti-am spus ca n-am? Ce sa-ti fac eu daca n-am? De unde sa dau? N-am!"


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 25 Dec 2018, 21:12 
Neconectat

Membru din: 30 Aug 2016, 19:00
Mesaje: 122
Localitate: Predeal
Si eu am avut o problema cu un ceas Casio prw 3100 caruia ii aparusera niste pete pe display , l-am trimis la garantie si dupa mai multe e-mail-uri trimise timp de o luna si ramase fara raspuns am scris si mi-am prezentat cazul la Casio europa . A doua zi cei de la Casio mi-au raspuns ca aluat legatura cu cei de la B&B Shop si ca au termen 4 zile sa-mi rezolve problema. In urmatoarea zi cesul a fost reparat cu inlocuirea mecanismului si expediat catre mine pe cheltuiala lor .


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 26 Dec 2018, 07:54 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 28 Ian 2011, 10:57
Mesaje: 1265
Poate sunt subiectiv,dar am dus mai multe ceasuri pe garantie la reparat si totul a fost foarte ok;singurul minus pe care pot sa il remarc a fost ca atunci cand mi-au desfacut capacul la un Mido mi l-au zgariat putin.Am inteles ca pentru brand-urile premium service-ul se face in Dorobanti unde se lucreaza mult mai bine.

_________________
my watches viewtopic.php?f=14&t=14871


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 26 Dec 2018, 08:59 
Neconectat

Membru din: 17 Noi 2018, 00:28
Mesaje: 107
Localitate: Bucuresti
cnd scrie:
Poate sunt subiectiv,dar am dus mai multe ceasuri pe garantie la reparat si totul a fost foarte ok;singurul minus pe care pot sa il remarc a fost ca atunci cand mi-au desfacut capacul la un Mido mi l-au zgariat putin.Am inteles ca pentru brand-urile premium service-ul se face in Dorobanti unde se lucreaza mult mai bine.


Tocmai ati confirmat ca astia de la BB sunt praf. Tind sa cred ca atunci cand ceva este ok dupa o interventie este cu noroc. :D probabil ca din 10 ceasornicari vreo 3 stiu ce fac...si mai ales grija si pasiunea cu care o fac. Meseria asta nu o faci ca sa ai un job ci pentru ca iti place , ai respect fata de lucrul altuia ( premium sau nu) si mai ales respect de sine. Aici nu merge si asa. Tipic romanesc se ascund sub anonimatul atelierului. Eu am fost mai putin norocos: din 2 interventii una a dat chix. Acum depinde cum privim daca ajungem sa ne bucuram ca primim ceasul intreg de la BB e grav :D

Am dat ceasul la ei pt ca sunt singurii care sunt acreditati de Atlantic de la noi. Din fericire la alte branduri cotate mai sus sunt si altii iar daca as fi avut de ales sigur nu i-as fi ales pe ei. Oricum eu am vrut sa informez de probabilitatea mare de negligenta la BB pt ca vand in masa, la snop si service-ul nu este dimensionat pe masura lantului de distributie. Va dati seama ca la fiecare vanzare vrea fiecare un reglaj de bratara etc. E treaba lor daca vor imbunatati si scolii angajatii...dar progresul lor si al altora ca ei depinde de fiecare din noi prin semnalari de astfel de derapaje, asta daca le pasa.


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 26 Dec 2018, 11:32 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 23 Ian 2017, 01:17
Mesaje: 2266
Cateva service-uri ok, testate de mine personal (si sunt exigent): Galt-Dorobanti, Kultho-Dorobanti. Toate au termene 2-3 saptamani maxim si sunt dotate corespunzator. Termenul se poate extinde in functie de complexitatea lucrarii si piesele de schimb necesare, dupa caz.


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 26 Dec 2018, 13:00 
Neconectat

Membru din: 17 Noi 2018, 00:28
Mesaje: 107
Localitate: Bucuresti
Le cunosc este corect nu am avut surprize la Galt dar primesc mai nou numai ceasuri din brandurile pe care le vând și nu se numără printre ele nici Atlantic și nici Tissot , in schimb ei aduc Grovana. Kultho Dorobanti este sl doilea service BB pt alte branduri au lista pe site cum și le-au împărțit . De cel din Cantemir nu am auzit dar îl trec pe lista .


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 31 Ian 2019, 23:31 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 22 Sep 2009, 00:01
Mesaje: 2485
Localitate: Bucuresti
Ala de pe Cantemir nu e service-ul pentru Vostok?
Parca 2 frati lucreaza acolo...

_________________
"Timpul este intervalul dintre chemarea lui Dumnezeu si raspunsul nostru" (pr. Dumitru Staniloaie)
"Coincidenta este felul lui Dumnezeu de a ramane anonim" (Einstein)


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 01 Feb 2019, 10:53 
Neconectat

Membru din: 18 Dec 2010, 20:36
Mesaje: 1557
Localitate: Ro
Workman scrie:
Ala de pe Cantemir nu e service-ul pentru Vostok?
Parca 2 frati lucreaza acolo...

Si pentru Vostok.
Doi frati, dau unul este mai rasarit.


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 05 Mar 2019, 15:43 
Neconectat

Membru din: 31 Ian 2013, 11:46
Mesaje: 20
Despre service B&B ...numai de rau....
Printre alte ceasuri cumparate de la ei , am luat un Swiss Military cu Ronda si geam safir ...un chilipir la banii dati.
Dupa 5-6 luni , vreau sa potrivesc data si raman cu coronita in mana. Il duc la garantie in service si dupa cateva zile mi se spune ca e vina utilizatorului si nu face obiectul garantiei ( ax rupt). Din pacate (si tind sa cred ca pe asta se bazeaza) nu am avut timp de ANPC and stuff...
Dar astia sunt , companie romaneasca cu vanzari peste puterea lor de gestionare...


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 18 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România