Buna seara
Dupa cum stiti, nu mai este mult pana la urmatoarea intalnire.
Cu prilejul (re)intalnirii, doresc sa asiguram "audienta" cu suficient material orologer astfel incat aceasta manifestare sa ia amploarea unui eveniment care sa impuna continuitate. In fapt, tinand cont de lipsa de informatie transmisa in limba romana, consider ca orice prilej de intalnire intre pasionatii de arta orologera, indiferent de spatiul in care se consuma, poate lua forma unui eveniment.
Asadar, deschid acest topic cu scopul de a schimba ceva in rutina intalnirilor ori pentru a stimula/asigura participarea la discutii prin organizarea unui concurs pentru cele mai bune prezentari.
Deocamdata, orice prezentare (indiferent de tema - orologera - abordata) poate sa ia parte la concurs. Dar daca cererea este mare, putem sa grupam aceste prezentari pe categorii (ex: cea mai buna prezentare pentru: - ceasuri de masa, - ceasuri de voiaj, - ceasuri de buzunar, - ceasuri barbatesti, - ceasuri de dama, etc.).
Daca se impune gruparea prezentarilor, atunci orice doritor poate participa in cel mult 2 categorii diferite.
Propun de asemenea, premierea primelor 3 locuri si inscrierea unui minim de 6 prezentari in concurs (per categorie daca se impune).
De asemenea, durata maxima a prezentarii sa nu depaseasca o ora / o ora jumatate fiecare.
Deocamdata propunerea de premiere nu este stabilita dar sustin ideea unor premii variate si suportate din crearea unui buget anual ori din contributii/donatii venite din patrimoniul membrilor in preajma fiecarui nou eveniment.
Scopul este sa cream o bucurie si stimularea participarii, nicidecum o presiune suplimentara pentru bugetul cuiva.Ma gandesc ca premiile pot consta in ceasuri (vintage/folosite), efecte orologere (surubelnite, lupe, pensete, chei de desfacut ceasuri, etc.), windere, cutie pentru ceasuri, expozitoare, accesorii (curele, cutii, manuale, cd-uri), carti, cataloage, reviste, etc. din patrimoniul membrilor dornici sa sponsorizeze concursul, dar astept propunerile dvs. pentru o participare cat mai transparenta.
Mentionez ca obiectele pot fi noi sau folosite.
Aduc in vedere ca discutiilor purtate in paralel cu Claudiu si Adrian (Achraf) imi dau speranta, astfel ca eu si Adrian suntem dispusi sa contribuim cu materiale, ceasuri, accesorii, etc. iar Claudiu si-a anuntat deja disponibilitatea de a service piesele oferite in concurs.
Ma gandesc insa, ca la acest proiect nu exista limita de participare, astfel ca e binevenit oricine, cu orice fel de contributie/participare, indiferent ca e ceasornicar, colectionar ori negustor.
In aceeasi nota cu Adrian, doresc sa anunt participarea cu o prezentare pentru intalnirea de anul acesta in afara oricarui concurs.
Ma incanta sa anunt faptul ca pana la acest moment, si Claudiu a comunicat participarea cu o prezentare.
Iar pentru ca anul trecut, prezentarea lui Adrian a avut fluiditate - si la recomandarea lui -, vin in intampinarea celor care doresc sa participe anul acesta, cu instrumentul de prezentare:
http://prezi.com/business/?gclid=CMLMmca-ncMCFYjKtAodX1wAbgDaca exista interes, pentru editiile viitoare putem inclusiv construi un ceas, folosind materiale deja existente, personalizarea fiind facuta la culoarea cadranului, tipul de indecsi, marcajul de pe cadran (respectiv logo unic) si indicatoarele acestora, iar mecanismele pot varia intre AS, ETA, UNITAS, etc., conform disponibilitatii.
Inchei prin a spune ca pentru intalnirea Ceasornicar 2015, vor fi aduse in discutie cateva subiecte - unele cunoscute, altele nu -, astfel incat, in cel mai scurt timp, sa incercam sa schimbam dinamica intalnirilor si a forumului. Aceste propuneri vor fi publicate si pe forum la sfarsitul intalnirii.
Invit pe aceasta cale si in acest spatiu, pe toti cei care doresc sa participe la prezentari, sa-si faca anuntata prezentarea (si subiectul, daca este posibil).
Astept recomandarile dvs. pentru orice alta initiativa ori modificari aduse celor prezente mai sus!
Cu deosebit respect,
Florian