ETA Powermatic 80 service

Intrebari despre ceasuri la care va va raspunde Claudiu (Ceasornicarul), sau moderatorii, in masura posibilitatilor.
Reguli forum
In aceasta arie se pun intrebari, probleme, exclusiv adresate ceasornicarului. Pentru sfaturi cu privire la cumpararea unor ceasuri postati in sectiunea dedicata!
Avatar utilizator
Emil68
Mesaje: 2266
Membru din: 23 Ian 2017, 01:17

Re: ETA Powermatic 80 service

Mesaj de Emil68 »

-Postimage
-Alege fisierele
-Galerie
-selectezi poza dorita
- Efectuat-selectezi si copiezi tot de la "Legatura rapida pentru forumuri"
- dai "Lipire" in forum unde vrei sa postezi
-Previzualizeaza
-Trimite
Avatar utilizator
Claudiu
Forum Owner
Mesaje: 12212
Membru din: 01 Ian 1970, 03:00
Localitate: ARAD
Contact:

Re: ETA Powermatic 80 service

Mesaj de Claudiu »

Ate are dreptate. Nivachron si nivarox sunt materiale doar pentru arcul spiral,nu au de-a face cu furca si roata ancora.
Materialul compozit-plasticul,cu il numim noi -are de-a face cu furca si roata ancora.
Furca fiind din compozit monobloc nu are rubine,de aici cele 2 rubine lipsa din totalul de 25.
La spiral se foloseste Nivaroxul,Nivachronul sau siliciul in functie de gradul de finisare al ceasului.
Imagine
Ceasornicar,FBHI
Before you judge me, make sure you're perfect.
Good people get tired of being good to ungrateful people
GEO
Mesaje: 726
Membru din: 12 Iun 2008, 15:48

Re: ETA Powermatic 80 service

Mesaj de GEO »

Stati un pic...sunt chiar asa de rele aceste materiale compozite ("plastice")? Poate ca, cei care vin cu PR80 la service au busit ceasul din greseala sau l-au dat de pereti intr-un acces de furie, mai stiti? Poate ca atunci este firesc sa cedeze si o piesa din fier forjat, nu doar dintr-un aliaj de plastic. Ce fel de aliaje compozite intra in structura acestor piese la PR80? La fel au spus unii si despre balansier de Si acum 10 ani: un material care se rupe des, care poate avea probleme, iar astazi exista pana si Patek Philippe echipat cu Si.
Mersi!
Avatar utilizator
Claudiu
Forum Owner
Mesaje: 12212
Membru din: 01 Ian 1970, 03:00
Localitate: ARAD
Contact:

Re: ETA Powermatic 80 service

Mesaj de Claudiu »

E o diferenta intre ce se foloseste la spiral,si materialul din furca si roata ancora.Roata si furca sunt dintr-un fel de plastic.
Imagine
Ceasornicar,FBHI
Before you judge me, make sure you're perfect.
Good people get tired of being good to ungrateful people
GEO
Mesaje: 726
Membru din: 12 Iun 2008, 15:48

Re: ETA Powermatic 80 service

Mesaj de GEO »

Exista diferente importante de calitate intre Mido si Hamilton? Intreb la modul general, indiferent de mecanisme...ma refer la finisaje, detalii cadran, safir, etc. Am vazut unele modele Mido superbe, chiar avand mecanisme P80. Mersi!
Avatar utilizator
Claudiu
Forum Owner
Mesaje: 12212
Membru din: 01 Ian 1970, 03:00
Localitate: ARAD
Contact:

Re: ETA Powermatic 80 service

Mesaj de Claudiu »

Ideea este ca indiferent despre ce credem noi despre mecanismele P80-care incet-incet se corecteaza-acestea vor fi singurele pe care le vom gasi in ceasurile grupului Swatch.Asa ca daca va place un ceas,nu ezitati sa-l cumparati! :wink:
Imagine
Ceasornicar,FBHI
Before you judge me, make sure you're perfect.
Good people get tired of being good to ungrateful people
GEO
Mesaje: 726
Membru din: 12 Iun 2008, 15:48

Re: ETA Powermatic 80 service

Mesaj de GEO »

Multumesc pentru raspuns! As mai spune doar ca exista si o a doua categorie de mecanisme modificate (avand la baza 2892-A2 sau ETA 7750) cu rezerva mai mare de mers si amplitutide mai mica, diferite de P80, care nu au suferit modificari importante precum P-80 si nici modificari in materialele (aliajele) unor piese, nefiind reglate in fabrica cu lasere. Am vazut ca, unele case precum Longines, incep sa-si echipeze cam toate colectiile cu noile mecanisme L.888 sau L.688 modificate. Swatch Group trece la urmatorul nivel :)
Scrie răspuns