cred sa
posidon dar si
bob13 au fiecare dreptate.
in ziua de azi se vinde imaginea, mai mult decat orice altceva. Loco, nimeni dupa "impuscatul", n-a mai promovat valori locale, nu e trendy nimic local... doar pentru pasionati si "patrioti inraiti"
Asa ca este foarte greu de promovat loco.."afara" .. doar daca nu-l convingem pe Brad Pitt sa ne poarte ceasul... poate convingem Ministerul culturii si invatamantului ca timp de 10 ani toate premiile de excelenta oferite sa fie.. ceasul NOSTRU.....
Daca chiar ar fi un drum de urmat, eu cred ca una din variante ar fi... simplu
Romania >
Fabricat in Romania si apoi daca as ajunge la o traditie..
Fabricat de Romania (oare la vremea aia o mai fi existand un tinut cu numele asta ??)
Eu personal, a la long, as miza pe Asia. Cat despre dotari si tehnologie.. am vazut pozele din "fabrica" Stowa. Vorba aia suflet, pricepere, seriozitate si
IMAGINE !!!!!!
Primul lucru inainte de orice.. care ar fi cumparatorul tinta al ceasului meu.. ???
De la posibile raspunsuri, as avea diverse abordari, apoi as trage concluziile aferente, si as vedea de de finante e nevoie.
Dar orice as intreprinde. mie mi-e foarte limpede, ca pana nu sunt perceput ca un brand.. trebuie sa am aceiasi calitate ca si concurenta si sa vand mai ieftin. Ceea ce o buna perioada de timp, inseamna trebuie sa platesc oamenii mai prost ca si concurenta, sa am reclama mai mica, sa merg cu profit mai mic sau chiar zero si poate.. sa am sourcing in Asia.