Acum este 02 Dec 2021, 10:19

Ora este UTC + 2 [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 8 mesaje ] 
Autor Mesaj
MesajScris: 24 Noi 2021, 15:27 
Neconectat

Membru din: 19 Noi 2021, 10:43
Mesaje: 3
Salutare si bine v-am gasit,

In data de 13.11.2021, am achizitionat din magazinul Splend'or VIVO Constanta, un ceas CERTINA DS PRINCE CHRONO. A doua zi, pe data de 14.11.2021, in cursul serii, am observat ca una din functiile ceasului nu merge in parametri, si anume cronograful ramane blocat (de cele mai multe ori la minutul doi, dar si la minutul cinci/sase, din cate am putut sa il testez pana la acel moment). Sper ca m-am exprimat corect, nu sunt un cunoscator de ceasuri, am mai avut doar un Tissot automatic si imi doream foarte mult si acest model de Certina, insa am fost total dezamagit.

Am testat aceasta functie in repetate randuri, rezultatul fiind acelasi - de cele mai multe ori se blocheaza la minutul doi, sau la minutul sase. Total dezamagit de aceasta situatie, mi-am spus ca este absolut inacceptabil pentru o asemenea marca si un produs nou. Fiindu-mi clar ca am cumparat un ceas cu o defectiune din fabrica, luni dimineata am sunat la magazinul de unde l-am cumparat (Splend'or VIVO Constanta) si am solicitat inlocuirea produsului, cu unul nou, comunicandu-le celor de acolo ca nu sunt de acord ca asupra produsului sa se intervina in garantie, deoarece este un produs abia achizitionat si este clar ca a venit cu un defect din fabrica.

Doamna de la Splend'or VIVO Constanta mi-a comunicat ca produsul nu se poate inlocui cu unul nou, identic, deoarece a fost achizitionat la promotie (???) dar ca pot merge sa discut la magazinul Splend'or din Braila Mall (eu fiind din Braila).

In aceeasi zi, luni, 15.11.2021, in jurul orelor 11, m-am prezentat la Splend'or Braila Mall, cu ceasul, bonul fiscal si certificatul de garantie. Doamnele de la receptie au intocmit un proces verbal (nefiind interesate sa constate si defectul reclamat, doar la insistentele mele au aruncat un ochi sa vada despre ce e vorba) mi-au inmanat un exemplar (in care au mentionat problema reclamata, si anume, citez: "nu functioneaza cronograful. clientul doreste inlocuirea produsului) urmand ca produsul sa fie trimis la Bucuresti, pentru constatare defectiune reclamata.

Am solicitat, pe aceasta cale, inlocuirea acestui produs cu unul nou, identic. Nu am fost de acord si le-am comunicat ca nu accept ca asupra produsului reclamat sa se intervina in garantie, deoarece este clar ca am cumparat un ceas cu un defect de fabricatie. Nu am dorit sa mi se returneze contravalorea produsului, ci am solicitat inlocuirea acestuia cu unul nou, acelasi model -- CERTINA DS PRINCE CHRONO. In data de 15.11.2021, am transmis si un mail celor de la B&B Collection S.R.L., la adresele pe care le-am gasit pe site-ul acestora, in care le-am prezentat mai pe larg problema reclamata.

In data de 23.11.2021, 10:33 AM, am primit mail din partea celor de la Service Dorobanti, Bucuresti, (Unitate Service autorizata de producatorul ceasurilor CERTINA), raspunsul acestora fiind ca, citez: "Ceasul a fost verificat si nu s-a constatat deficienta reclamata." Am fost absolut socat de acest raspuns si le-am trimis inapoi un mail, in care am atasat un fragment de video (video facut chiar inainte de a preda ceasul pentru trimitere in service) in care se putea observa cat se poate de clar ca problema sesizata de mine este cat se poate de reala si ca produsul respectiv nu functioneaza in parametri, ca minutarul cronografului ramane blocat. Le-am cerut lamuriri suplimentare, si anume cum este posibil sau cum au verificat produsul si cum au ajuns la concluzia ca acesta functioneaza in parametri, cand este cat se poate de clar ca problema reclamata este una reala si ca le-am si demonstrat acest lucru.

Cei de la service nu mi-au mai raspuns, astfel incat, ieri, am facut sesizare catre ANPC.

Acum, intrebarea mea este: ati mai intalnit situatii de genul acesta, si daca da, cum au fost rezolvate? Astazi am primit mesaj de la Splend'or ca a sosit ceasul din service, sa merg sa il ridic. Ce ma sfatuiti? Eu unul am impresia ca cei de la service au tratat foarte superficial problema reclamata, odata ce raspunsul lor a fost ca problema nici macar nu exista.

Imi cer scuze daca am scris prea mult, insa am incercat sa explic lucrurile exact asa cum s-au intamplat. Daca nu am postat unde trebuie, imi cer scuze si rog a fi mutat.

Va multumesc!


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 24 Noi 2021, 15:42 
Neconectat

Membru din: 20 Aug 2012, 20:57
Mesaje: 2711
Localitate: Dublin
E mai comuna decat crezi problema descrisa de tine...si nu doar in Romania.....

Poate ca la service au rezolvat repede necazul ceasului si nu doresc sa-ti dea tie detalii....
Poate ca ceasul nu avea nicio problema....cine stie..?

Ideea e ca daca esti nemultumit cel mai sigur e sa-ti iei banii inapoi....dar probabil l-ai cumparat
cu un discount substantial si nu-ti place nici asa......in sfarsit....

Tot ideea e ca daca se poate repara nu prea ai motive sa ceri inlocuirea....exista niste proceduri si
o legislatie UE legat de asta......discomfortul tau psihic nefiind listat nicaieri....
E drept ca mai ramane si la aprecierea dealerului local.....

DA, am patit si eu....l-am trimis la garantie si s-a rezolvat....fara zgarieturi sau alte urme de interventie(!)

Spor!

_________________
"If you wear what you love, you've made a good choice!"
"Cand am plecat, v-am lasat saraci si prosti! Cand m-am intors v-am gasit si mai saraci si mai prosti!"
(C. Brancusi)


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 24 Noi 2021, 15:49 
Neconectat

Membru din: 19 Noi 2021, 10:43
Mesaje: 3
Intr-adevar, a fost cumparat cu un discount destul de substantial insa nu despre asta este vorba, deoarece mi s-a spus din start ca oricum nu il pot returna si nici inlocui, deoarece asta e politica lor, ca produsule achizitionate la promotie nu se pot inlocui sau returna. O politica foarte ciudata, de altfel, pe care nu am inteles-o. De parca, daca le cumperi cu discount, nu dai tot bani pe ele. Ma rog, ideea este ca am solicitat sa mi se inlocuiasca, nu am vrut sa mi se dea banii inapoi.


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 24 Noi 2021, 16:11 
Neconectat

Membru din: 03 Iul 2012, 10:03
Mesaje: 867
Politica lor trebuie sa fie în armonie cu legea. Dacă legea le da voie sa nu facă retur pe produse cu discount asa vor face.
Așteaptă răspunsul anpc


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 24 Noi 2021, 18:41 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 06 Apr 2010, 15:52
Mesaje: 635
Localitate: Caransebes,Caras-Severin.
marian_sro scrie:
Așteaptă răspunsul anpc

....si vezi cum se prezinta ceasul,pt ca s-ar putea ca Valentin sa aiba dreptate si defectul sa fie unul minor.
De exemplu eu am avut aceeasi problema cu al meu Longines Hidro care se oprea de nou intotdeauna fix la fara 10 indiferent de ora.
La mine a fost mai usor pt ca am renuntat la garantie si am dat fuga la Claudiu care l-a rezolvat pe loc.
Minutarul era usor undoit spre cadran,iar la fara 10 atingea mereu si se oprea.
Claudiu l-a desfacut,a indreptat minutarul si de atunci(acum vreo cinci ani)merge perfect.

_________________
Lume multa...oameni putini.
Candva puteam sa zbor.Nu pot dovedi,dar imi aduc aminte.


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 25 Noi 2021, 11:23 
Neconectat

Membru din: 19 Noi 2021, 10:43
Mesaje: 3
Este posibil ca defectul sa fie, intr-adevar, unul minor, nu contest. Insa ce ar trebui sa fac, sa il accept asa? Este un ceas nou, totusi. Daca nici de la o asemenea marca nu pot avea pretentii, de la altele mai ieftine, ce sa mai zic?

Ieri m-am prezentat la magazinul din Mall, sa verific, totusi, ceasul. Dupa o verificare minutioasa, de aproximativ jumatate de ora - 40 de minute, am constatat (oarecum nu cu stupoare), ca produsul (ceasul) prezinta acelasi defect reclamat de catre mine initial, si anume: minutarul cronografului se blocheaza; nu face trecerea de la un minut la altul, in momentul in care secundarul trece de ora 12). Este fix aceeasi problema pe care am reclamat-o initial. Ce fel sau in ce mod a fost verificat acest ceas, daca s-a intors cu aceeasi problema pe care am reclamat-o initial? Ba mai mult, cei de la service nici macar nu recunosc ca ar fi avut sau ca are vreo problema.

Pentru mine este inacceptabil. Nu am ridicat ceasul din magazin. O sa astept raspunsul ANPC.


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 25 Noi 2021, 12:26 
Neconectat

Membru din: 20 Aug 2012, 20:57
Mesaje: 2711
Localitate: Dublin
Nu-mi ramane decat sa te intreb daca ai armat manual bine ceasul inainte de a porni cronograful?!?
De vreo 40 de ori...asa.....din coronita.......
Pentru ca asa cum vad eu problema....se pare ca in ecuatie apare un cretin....sau tu sau cel de la service
care a facut constatarea......oare cine sa fie?!? :?

_________________
"If you wear what you love, you've made a good choice!"
"Cand am plecat, v-am lasat saraci si prosti! Cand m-am intors v-am gasit si mai saraci si mai prosti!"
(C. Brancusi)


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
MesajScris: 25 Noi 2021, 13:09 
Neconectat

Membru din: 04 Aug 2016, 15:42
Mesaje: 67
Daca il cumparai online, 14 zile il returnai fara explicatii.


Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 8 mesaje ] 

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România