Acest model de mecanism nu avea capac de protectie contra prafului, care sa acopere si balansierul, ci doar un inel pe lateral, care impiedica patrunderea prafului intre placi. Inelul era fixat cu cele 2 suruburi cu cap eliptic de pe marginea platoului principal.
Cadranul nu e original, si am urmatoarele argumente:
- stilul scrierii cadranului nu este englezesc, ci elvetian din jurul anului 1900. Probabil de la un cilindru.
Cadranele englezesti facute dintr-o singura bucata erau fie bombate,
- acest mecanism era prevazut cu indicator de secunde. Poti sa privesti sub cadran cu o lupa cat mai mare capatul axului rotii secundare? Sunt sigur ca vei observa ca a fost rupt/taiat candva si ca nu e perfect neted.
- cadranul are doar doua picioruse si nu 3 cum au toate ceasurile englezesti. Daca privesti platoul de sub cadran vei vedea ca exista 5 gauri pentru picioruse. 3 - cele originale si 2 facute special pentru acest cadran.
